Sklep
/
Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania

logo_leclerc

 

1. Czy mogę mieć obawy co do jakości produktów?

 

  

 

Nie! W naszym sklepie stacjonarnym oferujemy wysokiej jakości produkty. Wszystkie artykuły są starannie dobierane, a zespół pracowników wciąż przechodzi szkolenia. Dodatkowo produkty świeże pakowane są w torby termiczne oraz umieszczane w lodówkach z wkładem mrożącym. Artykuły chemiczne są oddzielane od spożywczych.

2. Jak wygląda złożenie zamówienia przez klienta?

 

 

Nic prostszego! Nasze systemy są bardzo intuicyjne. Wystarczy zarejestrować się, umieścić interesujące nas produkty w koszyku, a następnie wybrać termin oraz miejsce dostawy i podać dane kontaktowe ‒ gotowe.

3. Czy sklep internetowy korzysta z produktów sklepu stacjonarnego i tych samych cen?

 

 

Oczywiście, że tak. Sklep stacjonarny E.Leclerc Kielce jest ściśle powiązany z internetowym. Ceny oraz wszystkie produkty są identyczne (wyjątkiem są "akcje internetowe"). Nasza strona jest na bieżąco aktualizowana, jeśli w danym momencie brakuje konkretnych produktów i artykułów, można umieścić informację na ten temat w uwagach do zamówienia.

 

 4. Jak mogę zapłacić za zakupy?

 

 

Dajemy możliwość swobodnego wyboru ‒ płatności można dokonać kartą płatniczą, kredytową, gotówką lub przelewem (dla stref 1,2,3,4). Dla strefy 5 możliwa jest aktualnie płatność online.

 

5. Jaka jest minimalna, a jaka maksymalna wartość zamówienia?

 

 

 

Minimalna wartość zamówienia to aktualnie 50 zł, maksymalna wartość płacona gotówką lub kartą to 15 000 zł.

 

6. Jaki jest najszybszy czas realizacji dostawy?

Mamy określony harmonogram zamówień (liczbę zamówień na godzinę, które możemy przyjąć). Jeśli w danym dniu kalendarz dostaw nie jest zapełniony, to zamówienie można złożyć dwie godziny przed przyjazdem kuriera, licząc od pełnej godziny. Jeśli złożymy zamówienie o 10:01, to licząc od 11, (pełna godzina zawsze w górę!), +2 godziny. W takim przypadku zamówienie otrzymamy między 13:00 a 14:00.

Dla strefy 5 wyznaczone są dni dostawy wtorek, czwartek oraz sobota

 

 

 

7. Jak wyszukać produkty?

Produkty i artykuły można wyszukać po odpowiedniej grupie ‒ wystarczy kliknąć w odpowiednią zakładkę, artykuły można również znaleźć za pomocą wyszukiwarki ‒ po nazwie lub marce danego produktu.

8. Czy muszę się zarejestrować, aby złożyć zamówienie?


Tak. Trzeba się zarejestrować, by złożyć zamówienie z odbiorem własnym lub kurierem na
www.kielce24.com.pl

 9. Czy wystawiacie faktury?


Oczywiście, że tak. Wystarczy wypełnić dane do faktury w panelu klienta oraz przy składaniu zamówienia oznaczyć, że zamówienie ma być z fakturą.

10. Czy mogę odebrać towar osobiście ?


Zamówienie możesz odebrać również osobiście w naszym hipermarkecie. Nie pobieramy opłaty za skomplementowanie zamówienia. Nie czekaj w kolejkach = płać tylko za zakupy.

11. Gdzie mogę odebrać towar z odbiorem osobistym?


Zamówienie można odebrać w naszym hipermarkecie E.Leclerc Kielce 25-640 ul. Massalskiego 3 w Saloniku Prasowym przy punkcie Obsługi Klienta.

12. Dlaczego nie dostałem wszystkich produktów  mimo, że zdołałem go zamówić na stronie?

Sklep Internetowy jest ściśle powiązany z naszym Hipermarketem w Kielcach. Oznacza to, że wszystkie stany magazynowe są identyczne. Różnice mogą wynikać z wielu rzeczy np. towar może zostać wykupiony przez klienta w sklepie stacjonarnym, czy krótki termin ważności.
Powodów może być w takim przypadku wiele.


Postępowania w przypadku braku produktów - czyli co pracownik ma zrobić w chwili gdy nie ma danego towaru:

*wybór*

1. Dobór produktów z kontaktem telefonicznym - konsultant skontaktuję się w celu uzgodnienia zamiennika (lub nie) na dany towar którego nie ma.
2. Dobór produktów bez kontaktu telefonicznego - pracownik dobiera sam produkty jako zamienniki na podstawie swojego doświadczenia i szkoleń w oparciu na myśleniu: podobne właściwości i cena.
3. Dostawa bez brakujących - w tej chwili pracownik nie dobiera żadnego zamiennika i w tym miejscu nie będzie żadnego innego produktu.

4. Anulowanie zamówienia.

13. Czy honorujecie Kartę Bonus E. Leclerc w sklepie

Honorujemy kartę Bonus E. Leclerc, ale aby tak się stało należy wcześniej wgrać kartę w panelu klienta w zakładce poprzez zalogowanie do konta. W przypadku chęci skorzystania z kuponów należy je aktywować minimum 3h przed planowaną dostawą.